torstai 19. tammikuuta 2012

Frostbite and other bites


Onkin tässä taas vierähtänyt pari viikkoa viime blogipäivityksestä, niin täytyy nyt vähän tsempata.

Desucon Frostbite
Ei täs muuta oikeestaan ookkaan tapahtunu ku koulusta lintsaamista ja kavereitaki nähny ain välillä. Viime viikonloppu oltii Lahessa, siel oli Desucon Frostbite eli semmoi animetapahtuma mis on myös cosplayta. Käytii myös mun äitii ja pikkuveljii moikkaas, vähä niiku 2 kärpäst yhel iskul ja oli ihanaa nähä niitäki.

Shura Kirigakure
Viime syksynä oli mun eka kerta animetapahtumassa ku oltii Traconissa Tampereella suht isolla kaveriporukalla. Cossasin Shura Kirigakurea Ao No Exorcistista, joka on siis tämmöne:



Ja Nanan tee-se-itse-vaatekaapin-sisällöstä-versio:
- punaset bikiniyläosat, farkkushortsit ja tummansininen takki
- mustat verkkosukat ja mustat saappaat
- punaset hiukset ponnarille
- Janski maalas mulle noi punaset merkit

Ilman noit merkkejä mun hahmoo ei ois varmaa tunnistanukkaa :P Ao No Exorcist oli muutenki nii uus anime ettei mua tunnistanu ku yks tyttö joka tuli kadul vastaa. Se vaa sano et "Shura Kirigakure" ja halas mua ja sano et hienoo et tääl on Ao No Exorcistin tukijoita ja sit jatko matkaa :D
Noh, sen Traconin jälkee sit aloin innoissani suunnittelee et mitä hienoo cossaisin ens kerral, mut sit aika hurahtiki tosi nopee ja huomasin et Desucon on ihan pian eikä mulla oo varaa hommata mitään cossia!

Niinpä siis turvauduin vanhaan tuttuun halpiscossiin, pienillä muutoksilla:
x Eri farkkushortsit 
x Olin hommannu Cybershopista keltasia pidennyksiä
x Kissat oli kussu mun mustien saappaitten päälle nii jouduin heittää ne roskiin. Lainasin mustat saappaat.
x Nyt mul oli musta huppari ku viimeks oli tummansininen takki.
x Viime reissulla verkkosukat vähän kärsi mut ei se mitää, Shura on ollu vähä tappelus.
x Ei ollu varaa ees värjää hiuksii, jäätävä juurikasvu yhyy!

Tälläki kertaa joku tyttö tuli pyytää Shuralta halin. Ja tän näköi Shura mä sit olin (Traconist mul ei oo kuvii):


Yks syy miks valitsin Shuran on kans se ku meil on vähä samanlaiset luonteet ;D


Suunnitelmia
Mut ens kerral cossataan ryhmänä jotain. Ja sit kans panostan siihe mun asuun. En malttas oottaa! 19-20.5. on Kikucon Turussa nii sinne ainaki sitte. Sitä ennenki pari tapahtumaa Helsingis ja Tampereel mut en usko et ollaa ainakaa porukalla menossa.
Mut kesän Desuconiin myös todennäkösesti mennään, nytten oltii vuokrattu semmoi huvila mis oli nukkumapaikat ainaki 8:lle ja makso vaan 135e yö, nii sinne ois kiva mennä ens kerralki.

Siel oli myös kivan iso pöytä mis oli hyvä pelaa Arkham Horrorii lauantai-illal. Se on siis semmonen lautapeli missä pelataan porukalla lautaa vastaan ja taistellaan monstereita vastaan ja suljetaan portteja toisiin ulottuvuuksiin ettei tulis lisää monstereita. Vaik siin meniki yli 6h ja lopus porukka oli aik väsähtänyttä nii voitettii ja kivaa oli (:

Itellä ei oo siitä illasta kuvii nii kopsasin tän Heidin blogista:


Ton Arkham Horrorin lisäks viime aikoina ollaa pelattu semmosii pelei ku Munchkin Bites ja Munchkin Quest. Munchkin on semmone roolipelimäinen korttipeli, siinäki taistellaa monstereita vastaan ja kerätää roinaa mikä auttaa monsterien voittamisessa, aina ku voittaa monsun nii saa levelin ja se kel on 10 levelii voittaa. Ja siit on eri versioita kuten zombiversio, supersankariversio, merirosvoversio jne. Ja niit voi yhdistellä. Toi Bites on siis vampyyriversio. Ja Munchkin Quest sit taas on lautapeliversio, ja siin on huoneita mis ne monsterit on ja kaikkee kivaa sälää.

Täs vähä kuvii Frostbitesta (kuvat ottanut Amanda):

 





Sasuke (Tony) ja Naruto

Mä ja Amanda <3

Mein hiano cheerleading-nosto x)

Tifa & Cloud / Amanda & Samu


Hiano reissu oli, kiitos mussukoille ja ens kertaa odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti