maanantai 30. tammikuuta 2012

Tyyni meri ja tyynymeri

Kaverin blogissa oli haaste et pitäs kertoo kuvin mitä haluu saada /saavuttaa elämässä..

Joten tässä tulee:

Haluisin..
Oppii soittaan sähkökitaraa

Valmistua ammattiin


Sukeltaa koralliriutalle

Käydä Japanissa

Lentää kuumailmapallolla


Laihtuu 10kg


Oppii uuden kielen

Mennä naimisii rannalla

Käydä safarilla

Omistaa moottoriveneen

Noin. Se oli yllättävän vaikee. Ku oon kiinnostunu niin monesta jutusta nii piti miettii et mitä haluun kaikist enite! Suurin osa liittyy matkustamisee. Vaikka oon käyny jo tosi monessa maassa (16) nii en koskaan Euroopan ulkopuolella, paitsi Teneriffal joka on maantieteellisesti enemmän Afrikkaa.. mut no se kuuluu Espanjaan.

Tänään tulin just Tukholman risteilyltä, oltiin äidin ja pikkuveljien kans. Äiti oli joskus luvannu et sit ku täytän 18 lähetään laivalle, noh se viivästy parilla vuodella mut mentiinpä viimein. Mentii kumpanaki iltana buffettiin ja aamuin meriaamiaiselle. Nams<3 Ja kumpanaki iltana käytii äitin kans tanssiravintolas ja karaokes, äiti ei tosin laulanu mut mä pääsin laulaa yhteens 3 biisiä. Oli kyl kivaa viettää aikaa nelistään pitkäst aikaa, viimeks varmaan joskus 5 vuotta sit. Nyt nukkumaan kun laival tuli nukuttuu vähä huonosti, siel hytin yläpunkas oli läkähdyttävän kuuma ja muutenki oon tottunu nukkuu mun leveessä sängyssä tyynymeren keskellä..
Öitä mussukat!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti