torstai 29. maaliskuuta 2012

Uusi banneri


En oo koskaan ollu hirveen taiteellinen ihminen, mun on hankalaa hahmottaa asioita enkä osaa piirtää yhtään. Sen kyllä huomaa tosta mun banneristakin, mutta tulipahan jonkunlainen nyt väsättyä. Taustan muokkasin yhdestä vanhasta piirrustuksesta, myös tuon leppäkertun. Valokuvat on ite otettuja ja muokattuja paitsi tuo mun pärstäkuva on kaverin ottama ja koukeropuukuvan oon joskus löytäny jostakin internetin syövereistä. Ja sekamelska hienosti kursittu kokoon paintilla. Ei nyt mikään graafikon tasoinen tekele mutta mielestäni itelle ihan passeli.

Mitäs pidätte?
Parantamisehdotuksia?

4 kommenttia:

  1. must toi yläbanneri on tosi kiva, poista sivut, laita vaan valkoseks, ni sitte on perfect ;) mun mielestä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! (: Oot oikeassa, paljon parempi näin. En tullu ees ajatelleeks että noi reunat vois olla tyhjät :D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. jep <3 ihana kuva mun mielestä ja tuo hyviä muistoja mieleen.

      Poista