sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Kevättä rinnassa (Nanan kevään TOP10 tyylijutut)

Hih, huomasinpas että on viime blogikirjotuksesta vierähtäny vähäsen aikaa. Nyt mua jostain syystä huvittaa kirjottaa tyylistä (aion puhua myös hiuksista), oon tässä viime aikoina aika paljon surffaillu nettikaupoissa ja lukenu tyyliblogeja ja haaveillu kaikkea kivaa. Että jos ei aihe kiinnosta niin rullaa vaan tonne loppuun (;

Kevät on jo aluillaan ja mustakin sen kyllä huomaa! Syksyllä olin rakastunu mun khakivihreisiin reisitaskuhousuihin ja rentoon vahvaväriseen tyyliin, talvella mustavalkoseen klassiseen bisnestyyliin ja nyt oon sit ihan totaalisen rakastunut kaikkeen romanttiseen, feminiiniseen ja keväiseen. Myös luonnollisuus on isossa suosiossa itellä tällä hetkellä.

...Sen takia myös vähän kyllästyin mun punasiin hiuksiin (ja myöskin meni hermot sen jatkuvan värjäämisen kanssa) niin löysin värihyllyltä paketin nimeltään "Colour b4" joka kyljessä lupailee hellävaraista apua oman värin palauttamiseen. Tää olikin ihan uus juttu mulle. Se pienentää hiukseen tunkeutuneet värimolekyylit jolloin ne voidaan huuhdella pois. Varoteltii toki et pikimusta ja kirkkaanpunainen ois vähän hankalampia tapauksia, ne kun on saattanu värjätä hiuksen omaa solukerrosta mutta sen riskin olin valmis ottamaan. Ja ihan kiitettävästihän tota punasta lähti, jäi tietty oranssi pigmentti mutta enempää en toivonutkaan, suunnitelmissa oli laittaa sitten joku ruskea väri siihen päälle mutta nyt en ookkaan ihan varma kun mielestäni toi vaaleanoranssi onkin ihan kiva :D Tähän väliin vois laittaa kollaasin meikäläisestä eri hiustyylien kans..



Mun kuvakansios on jotai 5000 kuvaa, nii vierähtiki muutama tunti niitä selaillessa ja naureskellessa kaikille vanhoille muistoille..

Mut joo nyt siis Nanan kevään 2012 ihastukset:

1. Kukkakuviot

Täs esimerkkinä paita Ellokselta jos on aivan IHANA kuosi!



2. Pitsi

Haluun tommosen mekon ja laukun<3 Harmi et just tota samaa mekkoo myydään vaa yhtä kokoo et ei ihan mulle mahdu.. jonku vastaavan vois bongata jostain :P



3. Vintage-tyyli

 Vaikka tää esimerkki onki nyt häämekko (en muista kenen suunnittelijan) niin tota vois kyl iha muutenki pitää.. ihana! toi koko kuva on niin aaahh pienintäki yksityiskohtaa myöten.



4. Aprikoosi väri (ja nää kengät, tilasin ne itelleni <3)


5. Helmet ja isot vintagetyyliset riipukset

Täs käsikorus on niit molempii.. tosin mieluummin käytän erikseen.

 

6. Puuterisävyt

Tää laukku on nii söpö!

 

7. Rimpsuhameet ja vihree

..ja sit kun on viel vaaleenvihree salsahame pitsillä nii oon rakastunu!



P.s. Mintunvihree on kuulemma muotia, et en mä ihan täysin trenditön oo :D

8. Mekot

Tää nyt oli aika ilmiselvä homma nii siks laitoin tän vast kasiks.. veikkaan et heti ku lumet sulaa en käytä enää housuja paljoo olleskaan ja sit käytän vaa neulossukkahousuja siihen asti kunnes tarkenee olla sääret paljaana (:

P.s. Tilasin tämmösen mekon Ellokselta, nii tykkään tosta hameosasta <3



9. Rusetit

No tän kuvan se olennainen juttu ei ihan oo toi rusetti vyötäröllä mut tykkäsin täst kuvast.

 

10. Vyötäröä korostavat jutut

Korkeavyötäröiset hameet (ja miksei housutki) ja vyötärövyöt tai niinku miehet kutsuu, "tissivyöt" on ollu ja tulee olee mun suosikkeja. Ite oon tosi vahvarakenteinen niin musta ei siroa saa vaikka kuinka laihduttais, mut ainaki voin vähän lisätä illuusiota et mul ois kapea vyötärö (: Ja jos mekon saumat/rypytykset mitkä onkaan menee sopivasti vyötärön kohalle niin ei välttämättä ees tarvii sitä vyötä. Täntyylisesti ku täs kuvas:

  

Ja noi kaikki kuvat paitsi vintagekuva on joko Elloksen, H&M:n tai wholesale-dress.netin sivuilta. Ja jos et oo sattunu huomaamaan että en hirveämmin seuraa muotia vaan pukeudun ihan fiiliksen mukaan ja mikä mun mielestä näyttää kivalta. Joskus sit vaan ne jutut mistä tykkään sattuuki olemaan muotia, niinku tänä keväänä pastellisävyt kuulemma on (:

Mutta jees, hauskaa kevään alkua ja varokaahan heikkoja jäitä ja liukkaita jäitä ja jäätäviä tyyppejä (:

5 kommenttia:

  1. Toi kuvakollaasi susta on kyllä hauska! =) Monenlaisia hiustyylejä ollu. Ja aivan ihana toi kolmosen vintage mekko!!! Aattelin kesäks just jonku valkosen mekon hankkia, mutta saas nähsä jos löytyy. Harmi ku et muista mistä toi se on. =p

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa(ja näyttää) eerittäin kivoille noi tyylijutut, muakin inspiroi täl hetkellä vähän samanhenkiset jutut. Vaaleet värit ja röyhelöt/pitsit yms. <3<3 ^^

    VastaaPoista
  3. Kiitos (: Joo se oli kumminki joku huippusuunnittelija :D oisinkohan jossain voguen tms sivuilla ekan kerran törmänny kuvaan ja sit nyt sattumalt löysin sen ku googletin vintagee, mut se oli jonkun blogist eikä se maininnu siin et mist se mekko on. Joo ja tos kollaasis ei oo läheskään kaikkii mut oli vaikee löytää semmosii kuvii mist näkyis se hiustyyli tarpeeks hyvin ja muutenki yritin vähän supistaa kuvien määrää :D on kyl laidast laitaan vähä kaikkee tullu kokeiltuu. Niinku muutenki kaikessa ollu vähän se oma tyyli hakusessa :P Nooralki vissiin kevättä rinnas (;

    VastaaPoista
  4. Toi on niin magee toi elloksen mekko! Haluisin just sellasen mintunvihreena tai valkosena:)

    VastaaPoista
  5. se oiski unelma ku löytyis viel mintunvihreenä! mut on toikin väri mun mielest ihana :P

    VastaaPoista