lauantai 12. toukokuuta 2012

Pupuseni muutti takaisin Vantaalle.

Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara

Päivä 3: Perheenjäsen

Tänään mun yksi perheenjäsenistä lähti uuteen kotiin. Jesperi, mun rakas kani joka on ollu mulla viime vuoden tammikuusta asti. Jesperi on mun elämäni ensimmäinen lemmikki, hommasin sen kun oltiin kaverin kanssa muuttamassa omakotitaloon ja saisin viimein pitää lemmikkejä. Jesperin edellinen omistaja oli allerginen ja nyt hän taas joutuu muuttamaan, mun vuokraisäntä ois häätäny mut kämpästä jos en ois luopunu kanista. Kani mukamas paskoo joka paikkaan.. Jesperi on ihan sisäsiisti että tekee tarpeensa häkissä. Ja vaikka vahingossa papana sinne tänne putoaisikin niin se nyt on helppo siivota eikä se tee mitään jälkiä. Mutta onneks mun iskä ja sen tuleva vaimo suostuivat ottamaan Jesperin huostaansa, siitä tulee sit mun loppukesäst syntyvän pikkusiskon pupu kun hän on vähän vanhempi (:

Haikealta tuntuu mutta näin on parasta. Tulee ikävä mun pupua <3. Vaikka silloin tällöin pääsen sitä moikkaamaanki.















Puolet mun ihmisperheenjäsenistä oli täällä torstaista asti kylässä. Iskä, hänen morsiamensa ja 10-vuotias pikkuveljeni Oskari. Auttoivat mua puunaamaan tätä kämppää kun vuokraisäntä tuli sit tarkastamaan kämpän ja jatkettiin vuokrasopimusta loppukesään asti. Tuli syötyä hyvin pitkästä aikaa kun toivat ruokaa ja oli muutenkin mukavaa. Tänään käytiin Kikuconissa ja tehtiin vaaleanpunaiset pörrökorvat mulle ja Oskulle. He lähtivät jo 11 aikoihin ajamaan takaisin Vantaalle. Mä tulin tossa neljän maissa kotiin kun siel ei ollu oikeen mitään ohjelmaa ja väsytti. Piti mennä kuudeks takaisin mut en sit jaksanut. Huomenna jatkuu. Laitan kuvia sitten kun saan niitä ystävältäni Amandalta.

1 kommentti: