tiistai 8. toukokuuta 2012

Voi elämän kevät

Ihanaa, kello on yli kymmenen ja täällä on vieläkin suht valoisaa ja ikkunat on ollu auki koko päivän eikä vieläkään oo kylmä <3 Kevät <3 
...Ja kevättä on ollu rinnassa, meinaan viikko sit aloin nyt ihan "virallisesti" seurustelemaan eli me julkaistiin se ekaa kertaa Facebookkiin x) Oikestaan eka kerta ikinä ku julkasen mitään parisuhdestatuksia muuten ku läpällä. On tässä jo kauan soudettu ja huovattu mutta oon kyllä niin umpirakastunu.. Ilmoitin muruselleni että nyt se parisuhdestatus vaihtuu vasta sitten ku mennään kihloihin ja piste. :D

Mitäs muuta uutisia.. Ikäkriisi tuli ja meni. Niinkuin aikasemmassa blogissa mainitsinkin, se ikäkriisi tulee siitä kun täytin viime viikolla 21v. eikä mulla oo vieläkään ammattia. Mutta pääsenpähän nyt sitten laivailemaan sillon ku itteä huvittaa. Ja kuulemma 21-vuotiaana saa ajaa rekkakortin jos oikein muistan, mutta siitä ei mulle iloa oo kun ei oo edes tavallista ajokorttia enään.

Tosta tuli mieleen et pari viikkoa sit olin ekaa kertaa elämässäni kaksipyöräisen moottoriajoneuvon kyydissä.. olin menossa kaverille, ja olin jo henkisesti valmistautunu kävelee aika pitkän matkan bussipysäkiltä niille sateessa korkkareilla kun sitte kaverin äiti pöllähtiki skootterin kans hakee mua.. pikkasen jännitti mut oli tosi kivaa. Seuraavaks sit jos pääsis moottoripyörän kyytiin joskus!



Näitä elämäni ekaa kertaa juttuja lisää nii olin pari päivää sitte hohtominigolfissa, oli mahtia. Säikähin muutamas kohas aika hyvin.  Enkä ollu edes porukan huonoin vaikka ainoa tyttö olinkin 8)
Järjestin viime viikolla myös ekaa kertaa elämässäni oikean piknikin. Eväinä kolmiovoileipiä, juustoja (pakko mainita, löysin uuden rakastuksen: chili-paprika-savujuusto), cream crackereita (pienenä sanoin kuulemma niitä kiinkäkkeleiks), viinirypäleitä, valkosuklaata ja tietysti kuohuviiniä. Pojilla oli sit vähän omia eväitä mukana eli kaljaa ja minttuviinaa. Pari tuntia me siinä istuttii kunnes tuli vähän kylmä kun tuuli aika kovin.


Iloista porukkaa :D



Kaverin blogissa oli tämmönen lista ja ihan mielenkiinnosta aattelin tehä itekki. 


Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen

Päivä 4: Harrastus
Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema: "vihreä"
Päivä 7: Kuva, jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikkikuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema "valo"
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Teema: "erilaiset"
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema: "kaksi"
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva



Vaikka tää omakuva onkin melkeen 3 vuotta vanha niin tää on yks suosikkikuvistani itestäni, 
koska näytän luonnolliselta ja iloiselta ja mun iho näyttää kivasti päivettyneeltä :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti