perjantai 11. toukokuuta 2012

Päivä 2: Suosikkitavara

Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara
Päiväpostaukset jatkuu!
Tätä mä mietiskelin aikas kauan. Kännykkää tietty käytän eniten enkä ilman sitä pärjäis mutta mun nykyinen kännykkä on kyllä ihan kakka. Kannettavaa tietokonettani käytän varmaan enemmänkin kuin kännykkää mutta sekin on vuosia vanha ja vetelee viimeisiään. Kosketinsoittimeni on ihan hyödylliset biisien opetteluun mutta nekin on aika lelut, mieluummin soitan poikaystävän sähköpianoa. Kitaraankin pitäis vaihtaa kielet enkä osaa edes soittaa. Mitään niin ylikivoja vaatteita mul ei oo että ne vois listata eikä myöskään koruja, kaikki lempparit oon aina hukannu tai rikkonu. En vaan näköjään kovin helposti kiinny mihinkään materiaan, arvostan kyllä tavaroiden käyttöarvoa mutta en omista mitään rahallisesti arvokasta enkä pahemmin mitään tunnearvokastakaan. Jos miettii suosikkitavaraa sen perusteella että minkä rikkoontuminen harmittais ja jota ei voi korvata mitenkään mun mieleen tuli ensimmäisenä tämä: 


Mun liskopeili jonka toin Teneriffalta 2009. Siinä oli vähän haastetta saada se tuotua ehjänä. Mulla on joku outo juttu liskoihin. Ei niinkään niihin eläviin matelijoihin vaan kaikkiin tavaroihin mitkä esittää liskoja :D Liskokorut, liskokoriste-esineet, liskokuviot.. En osaa selittää mut tykkään vaan hirveesti. Niinpä rakastuin tähän liskopeiliin ensisilmäyksellä ja mun oli vaan pakko saada se. Ja siitä lähtien se on ollu mun lempparisisustuselementti. Mulla ei siis ole kameraa niin leikkasin ton kuvan yhestä valokuvasta missä toi peili sattuu näkymään taustalla :D

 Muita lempparitavaroita vois mainita mun rautaisen cd-telineen minkä bongasin huuto.netistä ja sen jälkeen se on vähän ruostunut mutta mun mielestä se näyttää kivalta.. Harmi kun ei oo sitä kameraa kun siitä ei selittämällä saa mitenkään oikeeta kuvaa. Ja sitten yllätyksenä poikaystävä osti Ikeasta valosarjan minkä sit kieritti sen ympärille<3 Tossa telineessä mulla ei oo kun 2 CD:tä kun loput on iskän luona mut onpahan kivan näköinen, varsinkin pimeällä. Kolmas suosikkiesine on mun avaimenperä jonka poikaystävä toi mulle Keniasta. Se on litteä tummanruskea puunpala joka on kaiverrettu naarasleijonan muotoiseksi ja sitten siihen on kaiverrettu "NANA". Olin tosi ilahtunut kun hän muisti mua vaikkei me siinä kohtaa oikeastaan seurusteltu. Se avaimenperä on mulla aina mukana ja muistuttaa rakkaastani (:

Mä tosiaankin saan lätistyä vaikka mistä aiheesta. Se onkin sitten eri juttu jaksaako kukaan lukea. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti