lauantai 24. maaliskuuta 2012

Niin ihania kuvia et pakko jakaa.

Oon ollu Disney-hullu ihan aina. Tosin nää nykyiset Disney-piirretyt on ihan kökköjä, mä fanitan niitä aitoja alkuperäisiä Disney-leffoja joiden parissa oon kasvanut. Siks olin ihan haltioissani ku toissayönä löysin tämmösiä: (järjestin filmin julkasuvuoden mukaan)

Rachel Weisz Lumikkina
(mun mielest jotenki osuvaa ku Weiss tarkottaa saksaks valkosta)

Scarlett Johansson Tuhkimona
Zac Efron ja Vanessa Hudgens, Prinsessa Ruusunen

Tähän välihuomautus että toi edellinen kuva ei nyt oikeestaan oo Disneytä mut kun en ainakaa löytäny Disney-versiota Prinsessa Ruususesta niin tää saa kelvata.
...teininä olin aika lovena Zac Efroniin sen jälkee ku olin nähny Hairin, nykyään tykkään enemmän miehekkäämmistä miehistä.

David Beckham Prinssi Filipinä.
(onneks ne ei laittanu sen vaimoa Prinsessa Ruususeks.)

Julianne Moore Arielina Pienestä Merenneidosta
plus olympiauimari Michael Phelps

Penelope Cruz ja Jeff Bridges Kaunottaresta ja Hirviöstä.

"The D Show"-pelissä Hirviön oikeena nimenä on Prinssi Adam, mua onki aina häirinny kun ei sille mainita mitää muuta nimeä ku Hirviö. Jeff Bridges ei mielestäni ulkonäöllisesti sovi yhtään prinssi Adamin rooliin mut todennäkösesti se otettii tohon koska se on ennenki ollu Disneyllä töissä.. ois ees värjänny hiuksensa. Penelope on kyllä tosi luonnonkaunis että sinällään sopiva Belle vaikka Belle onki ranskalainen eikä espanjalainen :P

Jennifer Lopez ja Marc Anthony Jasminena ja Aladdinina
(harmi kun erosivat, komia pari :P)

Jessica Biel Pocahontaksena
(Bielki tarkottaa valkosta, puolaks. Ihan btw.)

Nää kuvat oli siis lähtöisin Disneyn kampanjasta vuodelta 2006 "Miljoonien unelmien vuosi".
Ekaks tehtiin Liisa Ihmemaassa, Prinssi Filip ja Tuhkimo-kuvat, ja myöhemmin niit ilmaantu lisää.
Valokuvaaja on kuuluisa Annie Leibovitz, joka on kuvannu monia tähtiä ja sen suosionsa on kyllä ansainnu. 

Laitoin tähän postaukseen vaan nää prinsessa/prinssi-kuvat, ens kerralla sit lisää (: 
Toivottavasti tykkäsitte!

3 kommenttia:

  1. Hauska nähdä kyllä julkkisversiot noista hahmoista ja ihan hyvin oli valinnat onnistunukki. Ilta-sanomissa oli kans eilen ku joku oli piirtäny disney naisista ihmisversiot. Aikas taitava kyl. http://www.iltasanomat.fi/viihde/talta-disney-prinsessat-nayttaisivat-oikeina-ihmisina--katso-allistyttavat-kuvat/art-1288457033628.html Ursula oli ainaki onnistunu. :D

    VastaaPoista
  2. joo mä kans katoin, ja viel suomalainen tehny :P meinasin eka et laittais siitki kuvii tähä mut kaikki on varmaa nähny ne siit iltasanomist.

    VastaaPoista
  3. En tiiä miten tänne päädyin :DDD mutta jostain oon lukenu, vissii just ton Jirkan tekemien kuvien kommenteista (eli ihmisversiot prinsessoista ym) että Hirviön oikea nimi ois Prince Vincent. mut en tiiä, hienoja kuvia :) !

    VastaaPoista