perjantai 11. toukokuuta 2012

If you can sit happy with embarrassment, there's not much else that can really get to ya.

Tällä viikolla sitten on sattunut ja tapahtunut. Enimmäkseen sen takia, että oon tosi sählä. Ja koska olen näin sählä, olen ehkä saanut jo hävetä itseäni niin paljon että ei tunnu enää missään jos jaan tämän häpeäni myös teille.

Viimeksi tänään, olin kävelemässä kaupungilta kotiin. Kaveri asuu siinä matkan varrella ja näin hänen kävelevän kotiinsa päin. Päätin juosta hänet kiinni ja säikäyttää pikkasen. Noh, juoksin sit kaverin oikeelta puolelta ja tökkäsin kylkeen niin eiköhän kaveri säikähtäny oikein kunnolla, oikea kätensä lennähti just sopivasti niin että juoksin suoraan sitä päin... Siinä kädessä oli vielä kännykkä niin sain aika hyvän osuman leukaani ja siinä hetken sit naurettiin kippurassa ja samalla sylkeskelin verta mitä vuos mun alahampaista. Sen tällin mä taisin kyllä ansaita..

Toissayönä häpesin kyllä niin paljon omaa tyhmyyttäni. Kävin yöllä hakemassa postit ja oli tullut nippu kirjeitä. Siinä sitten istuskelin rappusilla ja availin niitä ja yksi kirje oli työkkäristä. Kun sisällä oli kirje jossa selitettiin jotain työelämään valmentautumisesta pieneläinklinikalla ilmeeni oli suurinpiirtein tällainen: O.o. Sitten kun luin työtehtävät; asiakaspalvelua, eläinlääkärin avustamista ym, ilmeeni muuttui tällaiseksi: 8D. Työ kuulosti aivan täydelliseltä ja olin jossain seitsemännessä taivaassa ja niin järkyttävän iloinen että minun oli pakko tekstata keskellä yötä poikaystävälleni vaikka tiesin hänen olevan nukkumassa. Olin kuitenkin niin supersuperiloinen että tämä ei vielä riittänyt, vaan minun piti myös tehdä asiasta Facebook-päivitys jossa korostin sitä kuinka iloinen olen. 
Tämän jälkeen vielä tutkin paperia vähän lisää ja siinä kohtaa vasta vilkaisin paperin yläreunaa jossa on yhteystiedot ym. Ensin katsoin että joo-o, siinä on mun osoite. Sitten kun katsoin riviä ylemmäksi niin oikeasti sitä hetkeä ei voi kuvailla. Jos hetki sitten olin seitsemännessä taivaassa niin nyt teki mieli kaivautua johonkin maan rakoseen ja pysyä siellä. Siinä paperissa luki alakerran naapurini nimi - - - 

Luultavasti kovin moni ihminen ei kerennyt lukea Facebook-statustani ennenkuin poistin sen. Ainakin niin toivoin, mutta nyt kuitenkin kerron tapauksen täällä. Mutta mun Facebook-statuksia lukeekin  vähän useampi ihminen kuin tätä... Poikaystävä oli sitten aamulla herännyt ja saanut lukea ensin tekstiviestin yli-iloiselta Nanalta ja sitten 2 tekstiviestiä nolostuneelta Nanalta, ja luultavastikin saanut hyvät naurut.

Tässä ei ollut edes kaikki tän viikon tapaturmat / nolot tapahtumat, mutta loppuja en kerro. :D
Lohdutukseksi julkaisen mun kaikista noloimmat naamakuvat mitä löysin:

Suosittelen klikkaamaan isommaksi ((:


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti