torstai 19. huhtikuuta 2012

And I was like baby, baby baby oooh

Blaah, taas kipeenä. Noh, alkaa jo tottumaan kun on näin usein eikä tää mun normaalista päivästä poikkea yhtään, nukun pitkään ja kun herään nii kone auki :D


Tällä hetkellä elämälläni ei oo hirveästi sisältöä, sillon kun en nää kavereita hengaan vaan kotona. Keskeytin kokkikoulun Uudessakaupungissa, en vaan jaksanut käydä siellä kun bussimatkakin on 1,5h yhteen suuntaan. Hain syksyksi Turkuun laboranttikouluun, jonne pääsystä oon aivan varma. Viime vuodeksi olisin päässyt laboranttikouluun Helsinkiin mutta halusin asua Turussa ja Uusikaupunki oli lähempänä. Harmittaa vähän kun taas meni vuosi hukkaan. Pian täytän 21 eikä minulla oo edes ammattia, mikä luuseri. Oon kade niille ihmisille jotka aina tietävät mitä tehdä ja mitä haluavat... Mulle edes normi kauppareissun päätökset tuottavat vaikeuksia. Mutta toi laborantti nyt kyllä kuulostaa ihan hyvältä, positiivisin mielin odotan syksyä... mutta onneks kesä on sitä ennen (:


Stadireissuni viimeisenä päivänä eli maanantaina kävin moikkaamassa isääni ja hänen tuoretta kihlattuaan. Leivoimme faijan kanssa mokkapaloja ja sitten katsoimme leffaa. Tietysti olen iloinen heidän puolestaan ja kivaa päästä kesäkuussa morsiusneidoksi, mutta erityisen täpinöissäni olen koska heinäkuun lopulla mulle syntyy pikkusisko! Hänen nimekseen tulee Luna joka on minusta aivan ihana nimi! Viime kesänä nimesin yhden Lulun kissanpennuistakin Lunaksi mutta sitten uusi omistaja nimesi sen Olioksi.. Minullahan on 2 pikkuveljeä ja olen aina toivonut siskoa, en olisi koskaan uskonut että toive toteutuisi vielä parikymppisenä. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Suunnittelen jo mielessäni niitä prinsessamekkoja ja söpöjä potkupukuja joita hänelle hommaan.. Ja minulla on muutenkin ollut viime aikoina vauvakuumetta niin nyt pääsen sitten hoivaamaan pikkuprinsessaa <3


Iskä opetti mulle tän telkun katsomisen jo nuorena :D


Iskä ja pikkuveljet


Minä pikkuprinsessana

2 kommenttia:

  1. Pakko kommentoida lohdutukseksi, että samanmoinen "luuseri" täälläkin (vaikka ei me kummatkaan oikeesti mitään luusereita olla :)... Yläasteen jälkeen kymppiluokalle, jonka kautta parturikampaaja+lukio-linjalle, vuosi siellä kunnes jouduin lopettamaan ja nyt oon toista vuotta lukiossa. :) Ja oon jo 19, ja ehdin täyttää 20 ennen ku pääsen ylioppilaaks. Että sama tunne on mullaki, kun kaikki mun entiset luokkakaverit on jo ajat sitte valmistuneet, ja mulla menee viel vuosi ja sittenki pitää vielä jatkaa opiskeluja pari vuotta -.-

    Ja hei muuten onneks olkoon tulevasta perheenlisäyksestä! :)

    VastaaPoista