perjantai 30. joulukuuta 2011

La gente esta muy loca.

Jotta voisin lykätä siivoamista hiukkasen niin päätin tähän välin taas kirjoittaa blogia.
Ei täs hirveesti ole kirjottamista kun ollu koko viikon vaan himassa, mut vois kirjottaa ainoasta poikkeusillasta eli keskiviikosta. Olin hyvän ystäväni kans kantapaikassani istumassa. Kerkesin raiskata 3 biisiä karaokessa kun ei millään löytyny oikee sävelkorkeus ja kurkku oli täys räkälimppejä.
Illasta erityisesti jäi mieleen yks vanha pappa joka tuli mun ja kaverin luo: "Oonksmä nähny teijät jossai? Joo mä näin teistä unta! Ei, mä oon nii vanha et en mä voi nähä unta teistä.." mutisi tuohon malliin ja vastaili itelleen ja sit hiippaili pois..

Jotenki tuntu et koko ilta oli iha täys outoja tapauksia mut en nyt ala joka ikistä erikseen luettelee. Paitsi tän vois viel kertoo: semmone liimalettinen hevari marssi mun luo, laitto kätensä mun polvelle, tunki naamansa melkee kii mun naamaan ja tokas: "Missä sä oot ollu koko illan? Oon ettiny sua joka paikasta!" Mun eka reaktio oli vetäytyä kauemmas (se kaiken lisäks hais siltä ku ei ois käyny suihkus kuukauteen ja ois vaa ryypänny ja oksentanu ne viinat päälleen) ja sit ku änkytin jotain et varmaan erehdyt henkilöstä nii se vastas et "Enkä erehdy, kyl mä hyvin nään mitä mun silmien ees on." Siin vaihees välähti et tää onki oikeesti joku huono iskurepla, nii aloin vaan hihittelee ja mulkoilee sitä jäbää ja sit ku se tajus etten ihan oo messis nii se sano vähän loukkaantuneena et "Eti sä vaan sitä unelmies miestä täältä ja jos et löydä nii tuu hakee mut." Heitin takas et "No täältä sitä ei todellakaan löydä sitä paitsi oon löytäny jo." Sit se vaa toivotteli hyvät jatkot ja lähti menee.
Sen jälkee mul viimeistää oli semmonen olo et mikä ihmisiä tänää vaivaa? Ne ketä ei tullu selittää jotai ihmeellistä tai seonnu nii käveli vaa päi. Täytyy sanoo et oli eka baari-ilta yli pariin viikkoon ja eipä tee vähään aikaan mieli mennä uudestaa!

Seuraava päivä oli sit vähän normaalimpi. Näin toista kaveria ketä en oo nähny pitkään aikaan ja käytii Arnoldsissa ja kattelemas vauvanvaatteita ku kaveri saa kesäkuussa vauvan! Ku tietäs viel et tuleeko prinsessa vai prinssi nii pääsis paremmi shoppailee. Oltii kokoajan ihan "awww ^^" niille kaikille söpöille pikkuriikkisille nutuille ja töppösille sun muille. Onneks on lisääntyviä tuttuja nii saa sit niille ostaa semmosia ku ite en meinaa hommaa lapsii ikin :D

Alkaa btw ketuttaa ku tänäänki heräsin puol kuudelta. Eilen puol 7, jne. Joka yö ennen 7. Vaik on loma. -.-
Toivottavasti tää jatkuis viel ens viikolki ku loma loppuu et heräisin iha itestää aikasin nii ei tuu kiire kouluunkaa. Tosin sillon mun täytyy lähtee jo kuudelta kotoo. Vähän jännittää ku en oo lokakuun jälkee käyny koulus. Oon varmaa ihan kivasti jäljes muita. Mut opettajaki sano et mul on lahjoi nii enköhän mä ne nopeest kii saa :D

Tänään se apin..*krhöm* siis kiva tyyppi tuli takas ulkomailta. Mennään porukal leffaan kattoo In Time. Itellä ei oo kovin isot odotukset leffan suhteen ku en jostain syyst tykkää Justin Timberlakesta näyttelijänä. Amanda Seyfried on kyl jees, Veronica Mars on mun lempisarjoi ja Mamma Miastaki (se Abba-musikaalileffa) tykkäsin. Pitäskö ottaa jotku muistiinpanot sinne nii voin kirjottaa jonku leffa-arvostelun sit x)

Tuli taas semmonen tosi tarpeellinen ja mielenkiintonen blogikirjotus mutta joo. Kunhan teki taas mieli höpötellä ja ku facebook chatissa höpöttely tuntuu vähän yksinpuhelulta niin miksei yhtähyvin höpötellä tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti