maanantai 26. joulukuuta 2011

Long time no see

Internetin ihmeelliseen maailmaan jumiuduttuani päädyin lueskelemaan kaverin uutta blogia. Ajattelin sitten ilmoittaa itseni blogin lukijaksi, kirjauduin sisään ja kappas - itsellä olikin täällä 2 blogia! Toinen oli tietojenkäsittelyn tunnilla tehtävänä joskus kauppaopistossa ja toinen oli tämä johon olin yhden lyhykäisen tekstin kerennyt kirjoittaa ja sitten unohtanut koko sivuston. Mutta kuten kyseisessä tekstissä mainitsinkin, niska oli murtuneena joten se särkylääkkeiden määrä voi hieman selittää asiaa :D

"Pääsin" tapaturman takia jopa lehteen. (Vieläkin kauhistuttaa toi kuva)




Nyt niska on jo kuosissa, mitä nyt pieniä särkyjä silloin tällöin. Muuten sitten elämä on viime blogikirjoituksen ajoilta muuttunut aika radikaalisti. Mistäs sitä alottais..


Muuttolintu
No vaikka ekaks että missä kaikkialla oon tän vuoden aikana asunu. Siinä Helsingin solukämpässä tuli viihdyttyä kuukauden päälle vuos, ja sitte helmikuussa muutin kaverin kanssa Espooseen omakotitaloon keskelle-ei-mitään. Naapureina vaan heppatalleja ja autokorjaamo, mutta bussi keskustaan meni ihan vierestä. Siinä oli ihan sikakallis vuokra talon kuntoon nähden, putket jäätyili ja homettakin tais olla. Vaikka muuten viihdyinkin ja työpaikka oli suht lähellä (huoltoasemaravintola) nii asuttiin siinä sit vaan 2kk.


Jouduin muuttamaan takas faijan alakertaan Vantaalle, kunnes toukokuussa päätin extempore muuttaa Turkuun ku löyty kaverin kautta kämppä kesäks. Ja millane kämppä! Keskustakaksio missä tuplaparveke ja vaatehuone, ja vautsi mikä sisustus! Siellä ois mielellää asunu pitempäänki, mut alkuperänen asukki palas sitte kesätöistä Turkuun. Päätin jäädä Turkuun asumaan ja aloitin kokkikoulun Uudessakaupungissa (lähempänä ei ollu vapaita paikkoja) ja muutin elukoitteni kanssa parin kilsan päähän Turun keskustasta. Täälläkin oon viihtyny, yksiö isolla keittiöllä paritalon yläkerrassa ja bussi kouluun menee vierestä. Pihakin löytyy ja sopivasti omaa rauhaa. Ja tärkein, lemmikit on sallittuja<3




Eli mun muruset; tos taaimmaisena on mun esikoinen, Lulu 1,5v, ja toi toinen kisu on sen pentu, Mauno 6kk (joo se on jo Luluu isompi). Ja keskellä Jesperi-pupu 1v8kk (:
Niistä vois selittää vähän enempi jossain toises blogikirjotukses.

Toinen tärkeä asia elämässäni on mun ihanat ystävät! Aika tuoreita ystävyyksiä suurin osa mutta lyhyessä ajassa heistä on tullu mulle todella tärkeitä, oon niin iloinen että oon löytäny niin hyviä ystäviä Turusta. Toki mulla muissakin kaupungeissa on ihanii ystäviä, mut köyhänä opiskelijana ei hirveesti varaa käydä kovin usein moikkaamassa. Ens lauantaita odotellessa ku hyypät tulee meille ja keksitää kaikkee kivaa (;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti